8 Sep 2009

Keanehan manusia

Aku ade 1 kemusykilan la...
ape negara,yg menggalakkan teori Islam itu adalah teroris,pntang janggut lebih skit,pkai serban,pkai jubah,teroris??apa negara yang suke sngat kondem negara lain,dan anggap die sangat hebat,tanpa fkirkan kelemhan dan kekurangan diri sndiri?apa negara yg suke sangat membsarkan bnde yg kecik,dan mengadakan benda yg xde?
hmm..klau perhatikan,mcam AS kan..tpi ade tmbahan skit..
apa ngara Islam yg mengagungkan AS,smpai ade promosi plihan raya AS kat ngara X ni,dan sangat bangga klau jlinkan hubungan dgan AS..
tak perlu la kot nak terangkn kat sni name ngara X tu coz rasenye sume da tau..
Wallahualam..

No comments: