10 Jan 2009

Palestin


Kekejaman,kerakusan dan kebiadaban rejim zionis laknatullah negara haram Israel sudah masuk hari ke- 16,sejak 27 Disember lalu dan telah memakan korban orang awam hampir 800 orang dan itu yg hnya diketahui,belum betul2 apa yg kita tahu sebenarnya.paling biadap,tentera rejim zionis laknatullah negara haram Israel mengebom beberapa sekolah kelolaan PBB dan mendakwa pejuang Hamas bersmbnyi disana..dan semalam,kereta kebal rejim zionis laknatullah negara haram Israel menembak mati 8 orang awam yg x berdosa..

sampai bila kita nk biarkn perkara ni berlaku??dengan rakus rejim zionis laknatullah negara haram Israel meratah rkyat Palestin,saudara seIslam kita saban hari tanpa pernah rasa takut dek ancaman dari negara lain dan kononnya badan dunia PBB..dimna kesatuan Islam yg sangat di titik beratkan oleh Rasulullah??klau dari peringkat awl kita dah x bersatu,lihatlah impaknya kepada institusi dunia..byangkan apa yg kita dpat bntu Palestin klau seluruh negara Islam bersatu??bermula lah dari awal untuk bersatu padu,jgan hnya pentingkan dri sndiri..

kita mungkin tidak mampu untuk pergi ke Palestin untuk berperang dgan rejim zionis laknatullah negara haram Israel atau memerintahkan PBB dan badan dunia yg lain untuk melakukan sesuatu buat rkyat Palestin,tetapi kita ada 2 senjata.satu adalah BOIKOT BARANGAN ISAREL DAN SEKUTUNYA,dan juga DOA agar Palestin terselamat dari kekejaman rejim zionis laknatullah negara haram Israel..

tentang BOIKOT barangan rejim zionis laknatullah negara haram Israel dan sekutunya,i got sms from my fren of mine,piper(thanks a lot piper) senarai barangan yg harus diboikot..anataranya ialah COCA-COLA,HUGGIES,RIVER ISLAND,MC DONALDS,CLINIQUE,DISNEY,DONNA KARAN,STARBUCKS,GAP,GARNIER,PERRIER,KOTEX,SANEX,LANCOME,LIBBYS,TCHIBO,LOREAL,MARKS AND SPENCER,KLEENEX,MAYBELLINE,NESTLE,VITTEL,REVLON,WONDERBRA..ni apa yg aku dapat dari piper,tapi boleh dapat senarai penuh dari URL ni
http://www.inminds.co.uk/boycott-brands.html
dan artikel tentang boikot ini boleh dibaca di http://www.sabasun.com/boikot_israel.php dan banyak lgi laman web..


ketepikanlah ego kita dan sama2lah kita bersatu untuk kesejahteraan rakyat Palestin..rkyat Palestin bukan hnya terdiri dari umat Islam malah turut didiami oleh agama lain.jadi ini bukan hnya tnggungjawab umat Islam,tetapi seluruh masyrakat dunia atas Hak Asasi Manusia..sama-sama kita MEMBOIKOT barangan rejim zionis laknatullah negara haram Israel dan sekutunya,dan marilah kita bersama-sama mendoakn semoga Palestin terbela pada setiap doa kita slepas solat..

sedekahkn Al-Fatihah kepada rkyat Palestin yg telah mnjadi mangsa rejim zionis laknatullah negara haram Israel..Al-Fatihah..

*aku bukan sempurna*

3 comments:

Lights of Peaceful said...

sedih.... (T.T)

aku tak tahan tengok gambar ibu mati di pangkuan anak... bapak mati di pangkuan anak... anak mati di pangkuan bapak..

ya Allah... sebak tengok. Bersyukur kehidupan di Malaysia masih aman.. Sedih mengenangkan nasib saudara di Palestin... (T.T)

Anonymous said...

walaupun sedih melihat Palestin dibedil Israeli Laknatulah...

adakah kehidupan kita di Malaysia aman? Terutama bangsa kita, Melayu?

Sedarlah..kita juga sekarang sudah dijajah...

Encik Adie said...

sedih,geram,hiba dan mcam2 lgi perasaan klau tgok kdaan kat palestin..kita arus bersyukur dgan keadaan ngara kita,wlaupun mmang ngara ita sndri skang x brape stabil,tpi at least kite x perlu fkir mane kite nk lari selamatkan dri stiap saat..

marlah kite same2 bantu apa yg dpat untuk rkyat palestin,n jgan lupa doa utk rkyat palestin..alhamdulillah kpada siapa2 yg dah menyumbang utk rkyt palestin..