20 Dec 2008

Baru kusedari...

"apa ertinya,bunga emas yg kuberi dulu
dikembalikan semula,
engkau pun berlalu terus pergi.."

da abih dengan lagu tu,terdenga ni pulak..

"entah mengapakah,hatiku bergetaran,bila bertemu lgi..
oh kekasih lama.."

sampai abih...

than aku tgok balik folder mp3 aku..da xde lagu rock kapak sbb baru je msukkan lagu baru n update lagu2...

rupe-rupenye,baru aku sedari aku x leh nk hidup tnpa ade lagu rock kapak dalam hp aku..yg bikin aku relax bile aku tensi(wlaupun kdang2 xleh nk watpe klau tensi)..yg bikin pale aku x betul bile ade orang bikin pale aku serabut..

biarlah orang mencaci aku,biarlah orang mengata aku belakng2,biarlh prang suke cite psal aku,biarlah ape yg orang nk cakap pasal aku..biarlah rock kapak menjadi penenang diriku..
aku akan pastikan aku msukkan blik sume lagu rock kapak aku..

yeahh!!!!hidup rock kapak!!

p/s: kepade sape2 yg telepas flght,layan lagu dulu..hahaha... <--- buat mereka yg terase..

2 comments:

Camino Palmero said...

sape terlepas flight??hahahhaa

Encik Adie said...

ade minah mane ntah..hahaha..tu la deh..