11 Dec 2008

Team bola Malaysia

Baru je abih exam,tpi tak tau la secara rsmi ke x da abih,hahaha..da la soklan arini mcam nak amik law je.huhu..tp xpelah..asalkan da abih da exam..so leh la tulis blik dlam blog ni..tpi xdela nk cite psal exam,sbb boring..

smlam bru je tgok mlysia kalah ngan thailnd 3-0 dalam piala suzuki..bdak2 laki tau la kot skang tga ade cup ni..suzuki ni dulu nme die tiger cup..tp da tuka spnsor,nme pun tuka la..ade la siaran lngsng kat sni..bst gak la sbb ade live,so leh ikut..tpi yg aku kcewa,prestasi team kite..mcam sdh sgt2 tgok..da la anta team senior..ape slahnye bgi pndedahan at ank2 muda..da la tu,klah plak tu..1st game lwan Laos,mcam pe ntah main..ptut bleh byk lagi dpat gol..1st half xde gol lngsng,main cam bdak skolah rndah..tpi mnang gk 3-0 ngan Laos..xdela malu sgt wlaupun gme hncur gile..mybe ade org ckp gk,sbb hjan so xleh nk perfrm..

than lwan vietnam plak..nmpak mcam orgnse skit la..mule2 kene tgal,than dpat kejar blik..tpi last mnit,keeper wat hal plk..bola mlntun-lntun,bleh plak die g dpan,watkan kite klah ngan vietnam 3-2..ape lah silly sgt mistake..than smlam lwan ngan thailand plak..lgi la malu,kene ayam ngan bdak2 thailand tu..aduih...wlaupun kdang2 ade gk pluang,tpi team kite mcam kene lauk2 je..klah 3-0..

ni la deh prestasi team bola kite,yg trget nk masuk wrld cup tu..ASEAN pun x lpas,ni plak nk msuk wrld cup..mimpi angan x sdah..bkan slah nk ade impian,tpi tu angan2 nmenye..cane la bola nk maju..ntah mne slahnye xtau la..mmang org ckap aku mmang snang je ckp,cube klau bgi aku main..sbb aku x main la aku tga tlis mnatang ni..da mmang bkan profesi aku..nk sruh bdak2 bola tu amik medic,aku main bola??fkir2 la sndri...baik skong RAGBI yg org slalu x pndang kat mlaysia sbb rgbi mkin lame mkin maju...

No comments: