16 Feb 2011

Weird hobby


Korang pernah jumpa member-member yang ada hobi pelik tak??

Aku rasa aku ada banyak je member yang ada hobi pelik,macam makan taik idung sendiri, bau cagu sendiri, dan macam-macam lagi hobi yang aneh smpai aku tak sanggup nak cakap kat sini..Tapi aku ade member yang ada hobi lagi pelik, yang aku tak pernah nak expect..

Aku tanya member aku aritu, apa hobi dia..Than dia cakap :

"Hanging around with my friends"



Weirdo..

Pergi carik hobi lain la..Hobi macam ni pun ade ke??

p/s : Gambar tu hasil kerja tangan Encik Adie sendiri yer, no plagiarism..Harap maklum..

1 comment:

rasyiqah.razali said...

hahaha. bapak ahh weird.