29 Sept 2010

Dracula mengganas dalam hutan?

Pernah jumpa Dracula?Semua orang takut ngan penghisap darah ni..Tapi korang caye tak,aku baru lepas kene serang ngan dracula ni semalam?Habis seluar aku kene darah.Dracula jenis yang gigit aku ni tinggal dalam hutan,pastu die tak takut ngan cahaya matahari..Bahaye sungguh..

Disebabkan Encik Adie merupakan pencinta alam sekarang, masuk hutan merupakan aktiviti wajib setiap minggu..Ape yang menjadi tanda tnya kat benak aku adalah perkara ni

Minggu pertama pegi : Pakaian ala artis dangdut zaman-zaman Iwan dengan kasut kulit putih bersinar ala P Ramlee (kau bayangkan Jeffry Din masuk hutan pakai costume nyanyi die).Result die : Takde sekor pun dracula berjaya hisap darah aku..

Minggu kedua pegi : Berseluar jeans dengan jersey MU seksi,dengan tujuan untuk memikat hati penghuni rimba dan memakai sandal yang selalu buat gi dating..Result : jersey MU kesayangan yang rosak,tanpa gangguan si dracula..

Minggu ketiga pegi : Berbaju lengan panjang khas untuk hiking, seluar jeans yang memang sesuai untuk hiking, kasut sukan yang sesuai untuk hiking berstokin..Result die??Lu tengok la sendiri..

Ini boleh maaf lagi

Ini sudah lebih la brader!!!

Tak pasal-pasal die cucuk tarik die kat dua-dua kaki aku..Cait..Aku tau aku pakai selipar jepun je...


Ni lah dracula mini yang mencuri stok darah aku..Ape2 pun,aku still sayang kat hutan kite..Muaahhxxxxxx....

No comments: