2 Jul 2011

Minggu gay sedunia

Seriously,aku rasa minggu ni minggu gay sedunia, tapi aku je yang tak tau..Korang bayangkan, dalam masa seminggu, 2 kali kejadian "gay" berlaku kat aku..Ni bukan gay = ceria..Tapi ni gay yang gay..

Mula-mula, 2 hari lepas, sebagai pam attendance yang berjaya (glemer tak keje aku??), aku pun menyapa la seorang mamat naik FZ150, dia pakai full face..Bukak2 helmet, tengok muka macam A Galak..Tak pa lah..Bila bercakap, auww la pulak..Ah sudah..Takpe, isi minyak macam biasa dan sembang seperti biasa..Tanya belajar kat mana semua, bila aku cakap kat UiTM Shah Alam, terus mintak no phone aku..Kata nak ajak minum sekali..What the fak??

Than dia pastikan nombor yang aku bagi tu betul dengan miskol aku..Lepas 5 minit, sampai mesej "salam..ni abg israj yg isi mnyak td.save oke"..Owh tidak pakcik, apa yang ko buat ni??Bukan abang, tapi pakcik dah aku rasa..

Tak cukup ngan peristiwa dasyat tersebut, tengahari tadi ada masalah kat pam, dan ada indon ni buat hal,dia tak cukup duit nak bayar minyak..Terpaksa la aku hantar dia kat tempat persembunyian dia..Aku bawak naik kuda putih aku (tercemar kuda putih aku ngan indon.kena samak balik)..Yang sialnya, dia boleh pulak pegang-pegang aku..Than siap urut-urut trapezius (cube google,nama otot ni) aku..Lagi what the fak..Masa ondaway balik ke stesen minyak, dok cium-cium badan aku pulak..Aku rasa mamat ni high tahap dewa..Geli geleman aku..

Tu belum nak cerita peristiwa bapuk India gunakan taktik "Pinjam phone kejap, I nak tengok phone I ade masalah ke tak"..Tup tup dia dapat no aku, than ajak keluar Bahau..Nasib baik aku tak keja kat Pizza Bahau tu..

Aku rasa aku takde lah buatkan aku ni nampak macam gay ke,pe ke..Nak kate hot, jauh daripada hot..Tapi kenapa ini terjadi kepada Encik Adie??Tidak!!!!!!Tolonglah, aku dah ade awek okeh..Sian sayang, dok risau..Huhuhu..Ape-ape pun, i'm straight okeh..Kalau aku gay pun, orang-orang tadi bukan taste aku..Hak3..

p/s : Tolong doakan keselamatan Encik Adie eh...

2 comments:

Nur Sulastri said...

ohhh tidak ! adi dicabul ! haha, ee, gelinya orang macam tu. huhu

november_gurlz said...

hahahahahahaha
awat x story mase kat petronas jer?? hahahhaa~~~ kesian ko