13 Jan 2010

Anugerah Juara Lagu 2010, Mas Idayu buat ape ngan Black??



Haaa..Korang tengok Anugerah Juara Lagu 2010 haritu??Tau kan sape yang menang??Aizat kalau tak salah name die,aku pun takde la nak ambik tau sangat pun,huhu..Tapi aku tertarik ngan 'insiden' antara Mas Idayu dengan Black..Seperti yang semua tau(kecuali aku,sebab aku tak brape nak tau,cume aku baru tau),yang Black ni adalah protege kepada Mas Idayu dalam program Mentor..

Ape yang aku tertarik nak tulis adalah,kalau semua perasan,mase Black diumumkan Vokal Terbaik kalau tak silap aku,ape yang Mas Idayu ngan Black buat??Tepat sekali..Mereka kissing a.k.a bercumbu la kot,huhu..Tapi takde lah french kiss..Cium-cium pipi je..Kalau orang indonesia cakap,cipika-cipiki lah..

Pendapat aku lah,budaya kite takde lah suruh macam tu..hehehe..Aku bukan kate aku baik,tapi aku rase kalau die nak buat ape-ape pun,jangan la depan pulbic..Dah la mase tu kamera focus kat die,dan ade live pulak..So,pandai-pandai la nak idupkan..

Si Black ni tegelak kalau orang tanye die gosip die ngan Mas Idayu,dan kate die panggil mummy la,macam mak sendiri la..Tapi kalau die orang lain,kite anggap die mak pun,still orang lain kan??Kalau ade kawan than anggap die kakak(bagi lelaki la),boleh pulak aku nak peluk-peluk die and tido ngan die??Tengok gambar ni pun,pandai-pandai la korang nak fikir,hehehe..sape-sape yang dahaga kasih sayang dan nak dipeluk,carik black.Dan sape yang dahaga kasih syang dan nak orang dipeluk,carik la Mas Idayu..

Call me naive..Tak kisah pun,hahahaha...

No comments: