25 Jan 2010

Perempuan pakai kondom?

Biar betul???Bukan kondom hanya untuk lelaki je ke??Jangan tak tau,perempuan pun pakai kondom.Cube faham betul-betul ayat aku.."Pakai",bukan "guna"..Pe maksud eh??Huhuhuhu..Okeh,kite tengok sikit macam mane rupe die kalau perempuan pakai kondom..
AMARAN : Budak kecik jangan tengok..


Bagi sesiapa yang mengharapkan ade gambar perempuan nude,harap maaf..Sile layari web lain,hahaha..Ye,anda memang jenius..Maksud tajuk diatas adalah perempuan memakai kondom sebagai baju..Pelik la manusia ni..Macam dah tak cukup kain dah nak buat baju..Ade ke kondom dibuat baju..Korang sanggup ke nak pakai??Pertunjukan fesyen ni kat Cina..Aku rase pasni Indonesia pun ade kot,sebab buat iklan kondom selamber je..Siap sponsor konsert lagi(realiti kat Indonesia)..

Jom kite tengok lagi fesyen-fesyen yang ade mase pertunjukan tu..










p/s : Sekarang kan kite tengah buat kempen amalkan kitar semula dan guna semula..Elok sangatlah kalau guna semula untuk buat pakaian ni..Takde la besepah kondom kat KLCC lepas New Year..

4 comments:

N.R.B.R said...

mana kau dpt info ttg ni??

Encik Adie said...

Hehehehe..skang ni juz click je kan,sume ade..huhuhu

paeh said...

serius stylo dowh. nnt aku dah ade bini. sblm ehem2 swuh die pkai baju cmtu... wakakaka

Encik Adie said...

Pandai skill ko paeh..klau ade pe2,petik je..hahaha..byak2 ceni,klau lpas masuk gak xtau nak ckap pe la..