11 Jul 2010

Sotong oh sotong


Aku rasa boleh kata semua orang akn bercerita pasal final World Cup 2010,dengan Spain muncul sebagai juara lepas Iniesta jaringkan gol pada masa tambahan,so takdelah kene tunggu penalti yang membuatkan aku kene tunggu sampai pukul 630 and mengurangkan peratusan aku escape kelas..

Dan satu lagi yang berjalan seiring dengan berita kemenangan Spain,sah-sah la Paul si sotong kurita,yang predict Spain sebgai juara(parrot lauk,sebab salah..hahaha..dasar publisiti murahan)..Daripada ntah sape-sape,Paul tibe-tibe jadi ikon dan juga merupakan bahan ancaman orang yang tak puas hai dengan dia..Korang pun tau kan reputasi Paul World Cup tahun ni,dia predict semua betul..

Tapi apa yang aku nak cakap bukan aku kagum dengan si Paul,cuma aku nak ingatkan,jangan sampai akidah kita lari sudahlah,bila kita percaya yang Paul ni lah penyebab Spain menang..Kalau macam tu dah kira syirik dah tu..So pandai-pandai la yer..

Anyway,aku rasa berbaloi gak tido lambat arini,sebab Spain menang dengan Netherand yang dah kalah tiga kali berturut-turut masa final..hahaha..

p/s : Yang pasti,aku rasa saudara Hazuan a.k.a Juan Pablo sedang tersenyum riang sekarang ni walaupun Netherland kalah..btul tak KN??

2 comments:

Munirah Ismail said...

hahahaha..sotong tuh buat kemeriahan pada pihak yang menang dan menimbulkan stress pada pihak yang kalah..sotong tuh psiko org dowh.xleh terima..huuhuhu

Encik Adie said...

rmai gile kot phycho (btul ke eja ni) ngan stong tu..dasar kurita..hahaha