28 Aug 2010

Minah jacket VS Awek nampak buntut


Tengah semangat rasmikan streamyz rumah,so kite tulis blog..huhuhu..Entry ni bukan nak cerita kisah hidup sape-sape..Tapi aku nak kongsi sesuatu yang aku tengok..

Aku rasa semua orang tau yang filem Tekken yang diadaptasi daripada game Tekken dah keluar..Aku berkesempatan tengok baru-baru ni.Tapi apa yang aku tak bekenan,filem ni untut tontotan umum dan budak kecik suke tengok,tapi ada banyak sangat scene yang tak penting dan tak patut untuk budak kecik tengok..Korang pun faham..Ape kaitan having sex dengan cerita lawan??Dan kenapa cerita untuk tontonan umum harus ada benda tu??

Lagi satu,minah heroin tu,pakaian sangat seksi,dan buat pengetahuan korang,setiap pakaian yang dia pakai akan nampak alur buntut die(kasar sangat ke ayat ni??)..Jin Kazama,mamat hero tu,boleh pulak having sex ngan 2 orang perempuan..Awek nampak buntut tu ngan ade minah jacket ni..Macam nak suruh kita faham bahawa sex tak bermaksud ape2 pun dalam hidup..

Aku takde lah baik sangat,dan memang aku bukan orang baik pun.Tapi aku risau.Kalau skang ni pun dah mcam ni,byangkan zaman anak-anak aku nanti??Macam mane aku nak elakkan anak-anak aku tengok scene2 yang macam tu sedangkan masyrakat kita menerima perkara tersebut sebagai perkara biasa??

Aku emo sangat sebab cerita ni confirm-confirm untuk budak-budak juga.Bermaksud musuh-musuh Islam semakin berani mempengaruhi budak-budak kecik..Jadi,hati-hati dalam memilih cerita untuk adik-adik dan anak-anak kita yer..

No comments: