31 Aug 2010

Budak kecik buat sex (real)

Semalam masa aku tengah-tengah berjalan meniti blog-blog otai, aku ada terbaca entri dengan tajuk budak buat sex..Mula-mula aku fikir,alah ni biase lah ni.Otai-otai ni memang kadang-kadang tajuk memang superb,tapi isi dia lain.Takkan lah dia nak letak gambar budak kecik buat sex.Lagipun ada ke kecik-kecik pandai buat sex ni.Takpe,takpe..Aku baca je lah dulu,mane tau boleh bagi inspirasi (bukan isnpirasi dikala sendiri eh,inspirasi mnulis blog)..

Bila aku bukak je, jiwa ku menjerit (aiyukkk),bia botul ni bai!!!!!Lu tengok la sendiri..




Gila kau!!Dah la budak kecik,yang aku rasa belum sunat pun..Ntah dah keluar ke belum burung die tu..Tapi dah boleh buat sex..Nauzubillah..Dah la buat kat public,takdak sorok-sorok punya..Menunjukkan dia tak tau pun apa yang diorang buat.Aku suspek ni semua sebab pengaruh persekitaran ni..

Sekrang ni macam-macam cerita untuk tontonan umum tapi ada adegan-adegan macam ni,dengan lambakan bahan lucah kat internet yang boleh access dengan sangat senang oleh semua orang..Macam entry aku dulu,pasal TEKKEN (klik sini) yang sangat tak masuk akal ada adegan sex..Makin risau aku fikir pasal anak-anak aku nanti (Encik Adie,kau blajar pun blom abih,nak fikir pasal kawen pulak),ape lah keadaan masa tu nanti..Kalau takde orang yang concern pasal benda ni,kita semua lah,sendiri kene pastikan benda-benda macam ni takkan berlaku kat Malaysia..

Gambar atas ni aku rasa bukan dekat Malaysia sebab kalau tengok no plat lori tu,pelik semacam je.Doa-doa lah selalu,agar keluarga kita dan sahabat-sahabat kita dijauhkan daripada benda-benda macam ni..Amin..

p/s : Aku tak reti nak censored kan gmbar ni..Tapi aku rasa tak censored pun bukan nampak ape pun..

3 comments:

Shee_Q said...

mak aih.. gila arh... bdk2 zaman sekarang dh brani buat perkara2 x elok ni.. ish3.. dunia nak kiamat sudah..

Encik Adie said...

tu la psal..ni dah tahap kritikal dah ni..bkan stakat buang byi je yg kite tkutkan skang ni..

Shee_Q said...

takut takut!!! terlalu byk sgt pengaruh luar la ni.. rakyat pun dah tak takut dgn undang-undang negara.. brani buat macam-macam.. sekolah patut tekankan bab agama.. bukan setakat suruh jawab exam bg lepas je.. must do something supaya orang sedar.. muslim muslim muslim.. mana pegangan agama kita??? grrrrr~