25 Oct 2010

Rusa versus Kijang


Korang pun tau ape maksud tajuk ni kan?Of de kos la, pasal Piala Malaysia..Walaupun kali ni dapat tengok sekali je kat stadium masa semi aritu, tapi puas ati gilo..Memang berkobar nak gi tengok final kat Bukit Jalil 30/10/10 nanti..Tapi apakan daya, tiket masuk RM30..Kalau boss berbaik hati,dapat la aku gi,hahahaa..Or kok ado yang berbaik hati nak sponsor den,den ghoma amek-amek la..

Macam dah jadi tradisi plak, N. Sembilan berjumpa ngan Kelantan kat final Piala Malaysia..Tahun lepas pun macam tu gak..Dan macam biasa, N. Sembilan tak terkalahkan daripada start peringkat kumpulan sampai la separuh akhir..Atau sejarah mungkin berulang (sambil menyanyi lagu Sejarah Mungkin Berulang - Tomok), N. Sembilan tak dapat dikalahkan sampai final (menang la tu maksudnya)..Ape-ape pun, kite tunggu sabtu ni..

Bahang final dah terasa aku rasa..Kebanyakkan orang kat Malaysia dah sebut dah pasal final Sabtu nikat youtube pun, lagu Hoben Jang Hoben merupakan antara video yang paling banyak ditonton minggu ni.Tapi apa yang aku mintak, pada kedua-dua penyokong, tolonglah tunjukkan semangat kesukanan sebenar,dan jangan ada lagi peristiwa hitam mcam tahun lepas, yang aku rasa semua orang kat Malaysia tahu pasal benda tu..Malu kat orang lain tengok kita macam orang tak bertamadun..

So,all da best for Negri..And kepada yang pegi Bukit Jalil, selamat menghilangkan suara..Hoben Jang Hoben!!!!

"SUKAN UNTUK PERPADUAN"

3 comments:

Ikmal Fayadh said...

Jangan main-main,,kelantan ada player Liverpool,Syed Adney. HAHA!

Encik Adie said...

hahaha..klau kalah xtau ckap po la kan..

syiqasyiqa said...

agak2 sape menang?n sape yg mengamuk? lol