12 Jan 2011

Buang bayi dalam tandas UiTM

Sebelum ni aku dengar cerita jer, yang kat UiTM ni macam-macam benda jadi..Aku takde lah nak percaya sangat, sebab tak pernah tengok dengan mata kepala aku sendiri..Ye lah, kalau takde bukti macam mana nak percaya..Tapi apa yang aku alami pagi tadi betul-betul buat aku terkilan..Dan aku tak percaya plak jadi depan mata aku (tadi kata nak percaya, sekrang taknak percaya plak..Ape-ape je lah Encik Adie)..Kejadian ni berlaku kat tandas Kolej Perindu, salah satu kolej kediaman kat UiTM Shah Alam..

Yer, aku duduk Perindu..Dan aku tak sangka benda ni dilakukan oleh budak kolej aku..Kolej aku memang takde perempuan, tapi still adi bayi yang kene buang dalam tandas, dan tandas tu sebelah je bilik aku!!!!Memang korang takkan jumpa berita ni kat dalam paper or berita Utama yang dikendalikan oleh Karam Singh Walia, sebab orang UiTM taknak hebohkan cerita ni..Tapi aku rasa terpanggil nak bagitau korang..

Mana boleh hal-hal macam ni dibiarkan!!Ni semua dah melampau lah der!!Biar lah aku kene buang ke, kene saman ke, yang penting aku kene bagitau kebenaran..

Kalau sorang pun tak boleh terima, bayangkan berjuta-juta bayi dibuang kat dalam tandas!!!

Aku sedih sangat-sangat bila aku tengah melabur saham ASB tadi, aku nampak ada cecair putih yang agak likat kat lantai tandas aku melabur tu..Terbantut hajat aku..Sial punye TNB!!!

p/s : Brader, kalau nak 'buat' tu pun, tolong la siram baik-baik..Takde lah aku nak rasa stress sebelum pergi kelas Management..

3 comments:

lemonade said...

adi bayi?
kih kih kih....
adoi encik adie ...byk makan semut ea?

Nur Sulastri said...

ha ? betul ke adi ? huhuhu, kenapa tak dengar apa2 pun eak..dahsyat betul lah diorang ni -.-

Razil Tahir said...

Ade ke? Tataw pun...
Aku duduk perindu 2 jugak time tue!
hohohohho
tp level 5 la...