15 Jan 2011

Kisah Mat Pao, Brader 7eleven dan awek hot

Sedang Abang Jufri, Encik Zali Zakri jr. dan Encik Adie berbual ringan, Mat Pao a.k.a Jampaui a.k.a Saudara Ahmad Kamil pulang daripada pembelian topup beliau..Dengan muka yang beriya, Saudara Ahmad Kamil menarik kerusi lalu duduk sambil membuat muka yang sangat confuse seperti melihat ex-girlfriend keluar date ngan member baik..

Saudara Ahmad Kamil a.k.a Castello

Saudara Ahmad Kamil memulakan cerita beliau..

"Tadi aku beli topup rm10 kat 7e (sambil merujuk 7eleven).Aku pun bagi la dia duit rm50"

Okeh, Abang Jufri tidak nampak apa yang saudara Ahmad Kamil isukan disitu..

"Lepas tu, dia kate takde duit kecik.Tapi ape yang best, brader tu macam desperate giler bagitau aku yang payah betul macam ni, macam mane eh nak buat (sambil saudara Ahmad Kamil melakonkan semula cerita tersebut)"

Saudara Ahmad Kamil menyambung lagi cerita beliau..

"Tapi tiba-tiba ade awek hot giler masuk, tiba-tiba brader 7e tu kate kat aku,saye cuba bang..Korang faham tak ape kaitan aku dengan awek tu??"

Dengan selamber, Encik Zali Zakri jr. mencelah," Dio nak sughuh kau beghambuih dogheh la tu Pao, tu yang dio maleh nak layan kau, dio boghi yo duit lobih tu (translate la sendiri)..

Kesimpulan : Saudara Ahmad Kamil tidak ada kena mengena ngan awek hot tersebut, sebab saudara Ahmad Kamil tak hot macam awek tu..

No comments: