25 Nov 2010

Gaya Hidup Anda kembali lagi!!!!

Pernah dengar Gaya Hidup Anda??Kalau korang sangat baik hati, korang pernah baca blog aku yang satu lagi, Gaya Hidup Anda (klik sini). Dalam blog ni, aku cerita pasal kesihatan, tips-tips berguna, cerita pasal gadget yang aku rasa best, dan juga movie baru yang aku rasa best (sebab korang semua best,kene la carik yang best-best)..Beza dengan Encik Adie, Gaya Hidup Anda ni aku gunakan ayat yang agak skema (walaupun kalau cikgu BM check, dia bagi aku D untuk karangan) sebab aku rasa, benda yang serius, kene guna ayat yang serius..Tapi nanti tengok feed back macam mana..Kalau ramai yang selesa dengan ayat skema, teruskan ayat skema..Tapi kalau suka tak skema, aku gunalah sarcasim, weh,weh,weh (gelak baru malam tadi cipta)..


Blog ni sangatlah dah lama aku tak update.Sebab utama dia, aku ada satu buku dewa pasal petua dan tentang info kesihatan. Tapi buku tu hilang masa aku balik Malaysia hari tu..Maybe ade kat Medan lagi kot..So aku jad malas nk tulis..Tapi lepas my beloved sis, Cik Nurul Salma Munirah belikan aku satu buku, aku jadi semangat balik nak tulis..Dan ada jugak orang tanya, kenapa dah tak update blog kesihatan tu..So, aku jadi semangat balik..

Lepas ni kalau ada masa, singgah-singgah la..Aku tak fikir profit ape-ape pun.Aku just nak share apa yang aku tahu, dengan harapan korang jugak akan share ngan semua orang apa yang korang tahu..Bayangkan kalau semua orang bagi satu info kat orang lain, macam mana berpengetahuannya orang Malaysia ni, hanya mendengar info dari orang lain.Tapi bukan info gossip artis eh..Info yang bermanfaat, Insya-Allah..So, selamat membaca..

p/s : Thanks kat semua yang baca blog aku selama ni..Tanpa korang, takde lah aku semangat nak tulis blog ni..ARIGATO!!!!

1 comment:

FatinNad said...

first time nak komen nh.. hee :) bukti kite bace blog kamu..~ tulis ah lagi banyak2. best2~