24 May 2010

Aksi terlampau yang melampau

Dari tajuk pun korang dah tau kan apa yang aku nak cerita..So kalau korang rasa belum boleh nak daftar mengundi,sila jangan sambung baca oke..Selalu aku selalu dengar-dengar je dari mulut orang pasal cerita-cerita macam ni,tapi kalau ni aku nampak live!!Dan yang paling sialnya,dalam bilik aku sendiri,depan mata aku (aku still leh nampak walaupun diorang tengah menyuruk)..

Aku sekrang ada kat kampung,dan kat kampung aku tu agak sunyi sebab tak banyak rumah,dan rumah aku pun belakang tu ada hutan dan paling parah bilik aku paling dekat ngan hutan..Semua faktor-faktor tadi menyumbang kepada risiko apa yang aku nak cerita kejap lagi..

Aku bukan nak kata aku ni baik sangat dan bagus sangat,tapi masalahnya kat kampung aku ni macam-macam masalah.Kadang-kadang benda tu macam tak logik pun nak dengar dibuat oleh orang yang kita kenal atau yang kita rapat,tapi tu lah,manusia bukan dapat kita baca pun..

Korang boleh terima tak,kalau korang dah lame tak lepak bilik,than bila balik malam-malam,korang baring kat katil untuk relax sorang-sorang,tapi sebenarnya korang bukan sorang-sorang sebenarnya (bukan dalam konteks menyeramkan,tapi menjengkelkan), dan paling sial korang bukan berdua,tapi bertiga dan "berlainan spesis" (faham-faham) je la..Korang nak berehat,diorang gi buat bising dengan melakukan "hubungan intim"..Lepas tu buat tak tau yang korang ada kat situ..

Serius aku rasa nak bunuh je,tapi diorang buat hubungan intim tu dalam lampu..Aku dapat cicak tu aritu,memang aku cincang sampai lumat..Dia boleh bising-bising "buat" masa aku nak tido..Serius aku tak boleh terima..


Ni lah makhluk yang buat aku tak tido malam tu..Cait..

1 comment:

asna ashraff said...

guna lah plaster ceiling. bilik aku xde cicak pon :)