31 Dec 2010

Baby tahun dah datang

Alhamdulillah, sekrang kita dah masuk ke dalam tahun 2011..Dan diharapkan malam tadi takde anak yang bakal dibuang dalam masa 9bulan dari sekrang..Semakin banyak tahun, makin bnyak umur kita sebab umur kita takkan boleh gostan (tau ke??)..

Tapi apa yang kita dah buat spanjang tahun ni??Tu pandai-pandai lah kita fikir eh..Aku bukan motivator (penceramah untuk GPMS sahaja okeh), so taknak suruh muhasabah..Pandai-pandai lah korang fikir sendiri.Dalam 2010 dulu (ke semalam??), macam-macam benda jadi kat aku, kat persekitaran aku, kat negara kita Malaysia ni..Dan yang paling manis, Malaysia menang Piala AFF Suzuki!!! (Encik Adie, udah-udah ler tu bola nyer)..

Tahun 2010 gak menunjukkan jatuh bangun aku..Quit dari Medic USU tahun 2010, dan masuk UiTM Shah Alam pada 2010 gak, dan aku bertekad untuk gunakan ni sebagai batu loncatan aku untuk berjaya..Macam biasa, azam tahun baru supaya aku leh success dalam study aku, dan aku nak buat comeback dalam sukan!!!!Tolong doakan Encik Adie ye..

Dan semoga kita semua menjadi semakin hebat tahun ni..Yang lepas-lepas tu bukan bermaksud dah berlalu dan harus ditinggalkan, tapi amik yang baik untuk dijadikan teladan dan tinggalkan yang tak baik untuk dijadikan iktibar..Apa-apa pun, aku nak ucap terima kasih kat semua yang selalu baca blog aku yang tak seberapa ni..Dan insyaAllah aku akan bagi yang terbaik untuk blog Encik Adie tahun ni, walaupun aku tulis sebagai hobi dan untuk share, tapi aku hargai sebab ada orang sudi baca blog Encik Adie..

1 comment:

Ikmal Fayadh said...

sama-sama. no hal lah. haha