4 Mar 2010

Aaron Ramsey's Injuries

Sape tengok EPL last week??Kalau korang gile bola,mesti tau pasal cite ni..Yang tak pernah tengok bola pun tau kan..Semasa Arsenal melawan Stoke City minggu lepas,berlaku satu insiden yang sangt mengerikan dan tidak dapat dilupakan (especially Thomas Vermaleen,sebab die paling cuak aku tengok,hahaha..),dimana kaki pemain Arsenal yang berumur 19 tahun,Aaron Ramsey patah yang memerlukan die di bedah..So,jadi la die macam Nuyu sekarang,pasang besi macam Robocop dan jalan dengan menggunakan anasir dari luar yang dipanggil tongkat..

Nuyu patut bangga sebab sekarang Nuyu same ngan Aaron Ramsey tau,huhuhu..Menurut saksi mata,kejadian tu 50-50,dan bukan salah pemain Stoke tu,yang keluar padang sambil menangis lepas kene kad merah...Meh kite tengok sikit gambar di tempat kejadian..

Opocot,aku terjatuh..

"Kau nak CPR ke??Aku leh wat terus ni"

Reff : "Kau nampak kerusi yang same macam kad ni??Kau pegi duduk sane"

Ramsey : "Bang,jari saye ni patah tak??"

Vermaleen : "Aduih,terase smpai kat kepale aku ni"

Vermaleen lagi : "Kau buat kawan aku eh.Aku balik bagitau mak aku"

Fabregas : "Vermaleen,apsal ko panggil mak kau??"

Aku balik,bagitau mak aku korang buli aku kat padang,isyk3..


p/s : Sape kate ragbi ganas dan bahaye??Kalau main ragbi,takde pun jadi macam ni,bola je selalu..So,better main ragbi,hahaha..

1 comment:

Anonymous said...

wahh..
ni betul2 bgk0k neyh...
takut ny tgk...
waaaa..trauma2 (@___@)