23 Mar 2010

Lady Ga-Go going agogoooooo!!!!

Kenal Lady Gaga??Sape tak kenal kan..Sekarang ni dengan kes die ngan bekas kekasih die lah..Tapi bukan tu yang aku nak cakap sekarang..Tapi aku nak cakap pasal jelmaan die,huhu..Dengan gelaran Lady Ga-Go,ade seorang,aku pakai 'seseorang' la,mungkin obses terhadap Lady Gaga sampai nak jadi macam Lady Gaga..Tapi apa yang menarik adalah,cuba tengok gambar ni dulu..

Ni lah die Lady Ga-Go nyer,huhuhuhu..'Seseorang' ni bukan memiliki profile biase dalam facebook,die siap pakai fan page sendiri,macam artis wa cakap lu..Fan die bukan main,setakat aku tengok dah ade dalam 2ribu lebih dah..Mengalahkan artis aku tengok,huhu..Gambar-gamar die dalam fan page tu sangat lah buat "hidung berdarah"..Tapi 'seseorang' ni memang sangat confident ngan diri die..Tabik beb!!!

Tapi yang aku semangat nak tulis ni,sebab ramai member dalam friends list aku jadi fans die!!!Serious tak leh terima (sebab 'seseorang' ni jelmaan Lady Gaga yang ada "belalai")..Kalau menurut Richie, die ada dengar yang 'seseorang' ni orang Filipina,dan ada orang cakap orang Malaysia..Tapi aku tengok fans die ramai orang Malaysia..

Korang nak tahu lebih lanjut Lady Ga-Go,jelmaan Lady Gaga versi ada belalai ni?Ini fan page die

Lady Ga-Go fan page

p/s : Errr..aku tak tau nak support ke tak..Kalau aku supprt kang,tibe-tibe anak aku jadi macam ni pulak..Menyesal angan tak sudah kang..

p/s/s : Bagus nak jadi confident a.k.a percaya diri,tapi salurkan lah kat tempat yang betul sikit...

p/s/s/s : Sori Richie,post ni terinspirasi dari post kau..Jangan pukul aku..

No comments: