5 Apr 2010

Celebrating below 1,000,000!!!


Ini bukan sambutan Jubli Perak mane-mane persatuan,ini bukan kejayaan mana-mana syarikat kenderaan mengeluarkan kenderaan mereka yang ke 1,000,000, tapi ini adalah merupakan kejayaan blog aku,mencapai ranking Alexa di bawah 1,000,000 sekarang!!!Tak tau apa itu Alexa??Ia menyediakan perkhidmatan berupa info tentang ranking dan traffic di dalam satu-satu web..Orang yang dah lame blogging confirm tau..Kalau nak tau atau carik tahu ranking mana-mana laman web,carik kat laman web Alexa ni :

Laman Web Alexa

Maybe otai-otai blogger yang dah lama blogging akan gelakkan post aku ni."Eleh,baru bawah 1,000,000 dah nak buat post.Aku ranking 100,000 tak heboh pun" pasti akan bermain di benak blogger-blogger ni..

Tapi apa-apa pun,aku still berbangga dengan kejayaan blog aku ni,sebab aku just beginner yang blogging sebagai hobi dan untuk fun, sebab bila ada yang suka baca blog aku (walaupun aku tau nak cecah 100 sehari pun payah) aku rasa semangat nak tulis blog,ceriakan korang,dan berikan informasi yang aku rasa patut aku kongsi ngan korang..

So,untuk yang selalu baca blog aku,tak kire lah yang selalu komen atau silent reader, aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak sebab sokong aku..Teruskan sokong aku eh..

KAMSAHAMITA!!!!!

No comments: